Обмін та повернення
Компанія "Hubmarket" здійснює повернення та обмін товарів відповідно Закону «Про захист прав споживачів».

Якщо з будь-якої причини ви залишилися незадоволені придбаним вами товаром в "Hubmarket" , його можна повернути або обміняти. Ця процедура пройде без ускладнень, якщо дотримуватися ряду простих правил. Ми понад усе цінуємо кожного нашого клієнта, і завжди готові до розгляду та вирішення різних проблемних ситуацій.

 

Повернення та обмін товарів у нашому інтернет-магазині можливий протягом 14 днів з моменту покупки при дотриманні наступних умов:

Товар не був у використанні, не має слідів експлуатації споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям, тощо.
Повертається в оригінальній упаковці та в повній комплектації.
Збережено всі ярлики та заводське маркування.
Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Повернення товару проводиться ЗА РАХУНОК ПОКУПЦЯ.
 

Умови повернення для товарів НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Товари належної якості - це товари, які не мають слідів використання, зберегли свій товарний вигляд, властивості, пломби, ярлики, етикетки, оригінальну упаковку та супровідні документи.
Повернення та обмін товару: Для повернення товару належної якості  зателефонуйте нам за номером + 380 63 645 55 62 , вказаними у розділі "Контактна інформація". Повернення передбачає зазначення даних у ТТН при отриманні посилки.
Вартість доставки при поверненні та обміну: Покупець оплачує вартість доставки. Ми не компенсуємо витрати на доставку, в тому числі виїзд кур'єра або пересилання.
Повернення коштів: Після перевірки товару кошти повертаються протягом 14 робочих днів на реквізити оплати.
Терміни обміну: Після прийому та перевірки повернутого товару новий товар відправляється протягом 14 робочих днів.
Пошкодження або брак товару: При виявленні пошкодження під час отримання товару складіть Акт про брак із представником транспортної служби та повідомте нам. Повернення або обмін товару через брак передбачає зазначення даних у ТТН.
Вартість доставки бракованого товару: Витрати на доставку бракованого товару покриває НАШ МАГАЗИН.
Терміни обміну: Після отримання та перевірки повернутого товару новий товар відправляється протягом 14 робочих днів.

Умови повернення для товарів НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком, Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:

усунення дефекту неможливо;
змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису.
 

Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:

обмін товару на аналогічний (якщо на цей момент такого ж товару немає в наявності, Ви можете зачекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації);
отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
повернення грошей у розмірі вартості товару.
 

Повернення товару, що не підійшов

Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, якщо він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром. Для цього є кілька умов, яких Ви повинні дотримуватися:

✔ наявність номера замовлення з інтернет-магазину, а також ТТН доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас;

✔ збереження повної комплектації товару;

✔ збереження цілісної заводської упаковки, пломби, етикетки;

✔ товар збережений в тому ж вигляді, в якому був придбаний, відсутні сторонні запахи, плями;

✔ товар не використовувався.

 

Відшкодування коштів за товар і доставку

Якщо Ви відмовились від товару у відділенні «Нової пошти» або особисто у кур'єра, то за товар Ви нічого не сплачуєте, оплачуєте лише доставку (у випадку браку товара, за доставку повністю сплачує наш магазин).

Ми зобов'язуємося повернути Вам гроші на Ваш банківський рахунок протягом 7 днів з моменту отримання товару, який Вам не підійшов.

 

Не підлягають обміну

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", наша компанія може відмовити споживачеві в обміні (поверненні) товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Якщо у вас виникли питання щодо повернення або обміну товару, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки:

Телефон:  + 380 63 645 55 62

Електронна пошта: vinmarketon@gmail.com